نکات مهم در مورد پشتیبانی وب سایت
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا داشتن پشتیبانی وب سایت مهم است؟

 

یکی از مزایای کلیدی پشتیبانی وب سایت، خدمات تعمیر و نگهداری منظم است. با توجه به تغییرات و روندهایی که در دنیای فناوری اتفاق می افتد، این امر بسیار مهم است.

اگر وب سایت شما قدیمی به نظر برسد، برای مشتریان احتمالی جذابیتی ندارد. هر کسب و کار مدرنی برای جذب مشتریان جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی نیاز به یک وب سایت دارد.

از سوی دیگر، کارآفرینانی که وب‌سایت‌های تجاری خود را اداره می‌کنند، اغلب از وظایف مدیران وب‌سایت غفلت می‌کنند. وقتی آنها مدیران وب سایت خود را نادیده می گیرند، بیش از آنچه فکر می کنند به کسب و کار خود آسیب می رسانند.

وب‌سایت‌ها کسب‌وکارها را به همان روشی که لوگوها و سایر عناصر برندسازی انجام می‌دهند، نشان می‌دهند.

وب سایت ها همچنین بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب، شروع کمپین های بازاریابی و سازماندهی برنامه های وفاداری هستند.

با این حال، وب سایت ها نیاز به رسیدگی منظم دارند. اگر از وب سایت شرکت خود غفلت کنید، به زودی منسوخ شده و برای مصرف کنندگان جذاب نخواهد شد. 

این می تواند به شدت به کسب و کار شما آسیب برساند زیرا شرکت هایی با وب سایت های قدیمی از نظراغلب مصرف کنندگان،  بی پروا و غیرقابل اعتماد در نظر گرفته می شوند.

بنابراین، جدا از تمام مزایای بازاریابی، وب سایت ها نیز نقش مهمی در بهبود شهرت کلی شرکت شما دارند. گاهی اوقات باید یک قطعه کد HTML یا CSS بنویسید، یا باید تغییر بزرگتری در پلتفرم CMS خود ایجاد کنید.

اگر تا به حال این کارها را انجام نداده اید، به راحتی می توانید اشتباه کنید و بیشتر از اینکه فایده داشته باشید، ضرر کنید. به همین دلیل است که پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد برای حفظ یک نمایش تجاری موفق بسیار مهم است.

زمانی که زمان زیادی برای نگهداری وب سایت خود ندارید به شما کمک می کند.

حتی اگر سال‌ها هیچ محتوایی ارسال نکنید، وب‌سایت شما همچنان آنلاین خواهد بود و مشتریان بالقوه می‌توانند مهم‌ترین اطلاعات شرکت شما را بخوانند. 

بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری وب سایت خود به صورت روزانه ندارند، اما چندین کار مهم وجود دارد که باید انجام شود تا وب سایت شما قابل مشاهده باشد.

تمدید نام دامنه یکی از آنهاست. اگر فراموش کردید نام دامنه خود را تمدید کنید، شخص دیگری می تواند آن را بخرد، وب سایت خود را در آن آدرس بسازد و خدماتی را ارائه دهد که برای شما قابل رقابت است.

اگر فراموش کنید نام دامنه خود را تمدید کنید، می توانید مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید. یک وب مستر خوب نام دامنه و تاریخ انقضا هاست را به مشتریان یادآوری می کند.

تیم های پشتیبانی وب سایت به روز رسانی و نگهداری را ارائه می دهند.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت قدیمی را ببینید، این فهرست شگفت‌انگیز از وب‌سایت‌های متروکه را که هنوز کار می‌کنند، بررسی کنید.

برخی از اینها وب سایت های تجاری هستند، مانند Netscape یا Zombo. در مورد آن فکر کنید، آیا محصول یا خدماتی را از شرکتی خریداری می کنید که وب سایتی دارد که به نظر می رسد برای 15 یا 20 سال تغییر نکرده است؟ البته که نه!

وب سایت ها به زمان زیادی برای انقضا نیاز دارند، اما روندهای دیجیتال و فناوری با سرعت بسیار بالایی تغییر می کنند. روند طراحی وب و UX و الگوریتم های گوگل به صورت سالانه یا حتی ماهانه تغییر می کند.

علاوه بر این، اگر نسخه قدیمی وردپرس را اجرا می کنید، ممکن است امنیت وب سایت شما در خطر باشد و وب سایت شما ممکن است در معرض حملات سایبری خطرناکی قرار گیرد که می تواند منجر به نقض داده های بزرگ شود.

پشتیبانی و نگهداری وب سایت به طور مداوم ویژگی های جدید و به روز را به بسته میزبانی شما اضافه می کند و به شما یادآوری می کند که باید CMS خود را تمدید کنید.

پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ایمن کنید.

پس چرا باید در خدمات پشتیبانی IT اثبات شده سرمایه گذاری کنید؟ امنیت احتمالاً مهمترین دلیل برای داشتن پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد است.

بسیاری از شرکت ها و افراد داده های حساس را روی سرورهای خود نگه می دارند. در صورت نقض داده ها، آنها می توانند این داده ها را از دست بدهند، که می تواند منجر به شکایت یا حتی ورشکستگی آنها شود. 

نقض داده ها همیشه اتفاق می افتد. ما در مورد آنها در اخبار می شنویم، تنها زمانی که یک شرکت بزرگ مورد ضربه قرار می گیرد، اما حتی وب سایت های شرکت های کوچک و متوسط و افراد برای هکرها جالب هستند.

پشتیبانی وب سایت هر زمان که شخصی سعی در نفوذ به فضای سرور شما را داشته باشد به شما اطلاع می دهد. آنها می توانند به شما در محافظت از وب سایت و داده های آن و کاهش عواقب یک حمله سایبری کمک کنند.

پشتیبانی وب سایت از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

هر وب مستر باید به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان (Back up) تهیه کند. بهترین راه برای انجام این کار پس از افزودن یک قطعه جدید از محتوا است. 

حتی اگر از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نکنید و به دلیل حمله سایبری یا بدافزار خطرناک از کار بیفتد، پشتیبانی وب‌سایت معمولاً برای همه وب‌سایت‌ها روی سرورهای خود نسخه‌های پشتیبان اجرا می‌کند.

به این ترتیب، می توانید از آنها بخواهید که آن را دوباره قرار دهند. پشتیبان‌گیری(Back up) از پشتیبانی وب‌سایت همیشه انجام می‌شود، حتی پس از ساعت‌های کاری، بنابراین در بیشتر موارد، یک قطعه محتوا را از دست نمی‌دهید.

اینها تنها برخی از دلایلی است که داشتن یک پشتیبانی وب سایت حرفه ای ایده خوبی است. اگرچه امروزه اکثر کسب و کارها دارای وب سایت هستند، اگر در ابتدایی ترین وظایف مدیر وب سایت مهارت ندارید، احتمالاً باید افراد حرفه ای را برای اجرای وب سایت خود استخدام کنید، به خصوص اگر این پلت فرمی باشد که مشتریان شما اطلاعات خصوصی و پرداخت خود را در آن بگذارند.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، به راحتی می‌توان به این فکر کرد که کسب‌ و کار شما بر اساس همان ایده‌ها، فرآیندهای مشابه، و همان تصوری که همه چیز به همان شکلی که همیشه کار می‌کند، ساخته شده است.

اما با توجه به فناوری، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهایی در دنیای تجارت، باید انتظار تغییر را داشت و وب سایت شما باید پویا باشد. وب سایت شما به انعطاف پذیری نیاز دارد و باید به روز بماند – این بدان معناست که جدا از محتوا و تصاویر، برخی از قسمت های متحرک دیگر باید با گذشت زمان تنظیم و/یا اضافه شوند.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده است. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات پشتیبانی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… می باشد.

بزرگترین هدف و چشم انداز آمینا، رعایت اصول اخلاقی و جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد و با دیدگاه همیشه کیفیت و مرغوب بودن اصیل می ماند، به فعالیت خود ادامه می دهد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: پشتیبان گیری از سایت و ذخیره ی منابع , امنیت وب سایت , نکات لازم اجرا در پشتیبانی سایت , خدمات پشتیبانی وب سایت , شرکت آرامش گستران مینا , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: